علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/2/23 22:00
نویسنده : مامانی
46 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

امروز صبح رفته بودم سونوگرافی بعدشم رفتم پیش دکتر

تو این 10 روز رشدت خیلی خوب بوده مامانی

شکرخدا 450 گرم  وزن گرفتی و شدی 1950 گرم

قدتم 46 سانتی متره عزیزدلم

(هفته 32 البته بر اساس LMP)

مامانش قربونش بره که بزرگ شده

وضعیت قرار گیریتم عرضی بود

سرت سمت راست شکممه پاهاتم سمت چپ

بخاطر همینه که پهلوم داره سوراخ میشه

بخورمت که داری ملق میزنی همش

ولی مامانی وضعیت جفتت زیاد خوب نبود

یعنی داره از رحم جدا میشه

مایع آمنیوتیک هم مقدارش کم شده

دکتر میگه فقط با استراحت و مصرف مایعات جبران میشه

استراحت مطلق خیلی بده مامانی

میگن همش باید بخوابم فقط برای دستشویی رفتن حق دارم بلند شم ازجام

خیلی اعصاب خورد کنه پسرم

نمیدونم من چرا اینجوری شدم مامان غمگین

مامانی باید یکم دیگه تحمل کنی

یعنی چاره ای نداریم باید جفتمون کنار بیایم با این وضعیت

تا برسیم تهران و خیالمون راحت بشه

دارم وسایلمون رو آماده میکنم که بریم

تا اون موقع مراقب خودت باش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)