علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

منو جوجه هام

آخرین پستم تو رامسر

1394/3/15 6:34
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

اگر بار گران بودیم رفتیم         اگر نامهربان بودیم رفتیم خندونک

جدی جدی دیگه داریم میریم ما

همیشه خداحافظی کردن برام سخت بوده

ولی بعضی وقتا آدم مجبوره به انجام کارایی که دوسشون نداره

شما خوبی که از من ندیدین ولی بدی هایی که دارمو به بزرگی خودتون ببخشید

من که خیلی خوشحالم دوستای ماهی مثل شما پیدا کردم

با بیشترتون که یا حضوری خداحافظی کردم یا تلفنی

بقیه رو هم همینجا ازشون حلالیت میطلبم

اینکه میگم خداحافظ معنیش این نیست که دیگه پست نمیذارما

وقتی برسم زود میام و خبر میدم  چشمک

امیدوارم دوباره یه جایی بتونیم همدیگه رو ببینیم

مثل همیشه هم خودم هم جوجه هام محتاج دعاتونیم

مارو فراموش نکنیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

میبوسمتون

خدانگهدار بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)