علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/2/30 15:25
نویسنده : مامانی
56 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

باز من رفتم دکتر

باز هرچی از دهنش درومد بهم گفت غمگین

همیشه دعوام میکنه میگه حرفمو گوش نمیدی

درحالیکه من همه تلاشمو میکنم که همه چی خوب پیش بره

نمیدونم چرا انقدر طلبکاره

شایدم حق با اونه

آخه میدونی پسرم این هفته بجای اینکه وزنم بیشتر بشه لاغرتر شدم

اندازه دور شکمم هم فرقی نکرده

این یعنی شما بزرگ نشدی

مگه به مامان قول نداده بودی زود تپلی بشی

من که فقط چیزایی که تو دوس داریو میخورم

نمیدونم دیگه مشکلت چیه

دکتر گفت باید برم سونوگرافی تا دقیق تر بررسی بشی

ولی من حالم زیاد خوب نبود عجیب سرم گیج میرفت

فکر کنم بخاطر اینه که دیشب نخوابیدم

تصمیم گرفتم برگردم خونه حالم که خوب شد عصری برم

پسرم اصلا دلم نمیخواد باز رشدت عقب بیوفته

از این شوخیا با مامان نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)