علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/1/23 22:00
نویسنده : مامانی
58 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

امروز صبح رفته بودم دکتر طبق معمول زد تو ذوقم

حالمو گرفت بدجوری  خطا

میدونی مامانی من قبل از بارداری یه کوچولو کمبود وزن داشتم

واسه همین باید بیشتر از مامانای دیگه وزن اضافه میکردم

یعنی باید تقریبا 8 کیلو وزنم بیشتر میشد تا الان ولی فقط 3 کیلو وزن اضافه کردم

فشارمم که گرفت بالا بود

گفت اندازه شکمت هم کوچیکه نسبت به سن بارداری

البته این مورد زیاد برام نگران کننده نیست

چون من سر علیرضا هم همینجوری بودم

وقتی میخواستم  برم برای زایمان کسی باور نمیکرد

شکمم کوچولو بود کلا ولی علیرضا وزنش خوب بود

بیشتر از بابت فشارم نگرانم چون صورتمم یه کوچولو ورم داره

ولی مطمئنم اونم خوب میشه چشمک

مامانی من همه ی سعیمو میکنم که شما حالت خوب باشه

نمیذارم طوریت بشه پسرم بوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عاطفه مامی آبتین
24 فروردین 94 11:44
سلام دوست عزیز به جمع نی نی وبلاکیها خوش اومدید ،امیدوارم دوران بارداری راحتی داشته باشید ،خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم منتظرم
عاطفه مامی آبتین
26 فروردین 94 9:55
منم با اجازه لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم