علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/2/20 22:45
نویسنده : مامانی
41 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی

ببخشید کم سر میزنم به وبلاگت

تقصیر خودته مامانی یخورده زیادی شیطون تشریف داری

داداشتم که مثل خودته

همه ی وقتم مال شما دوتا وروجکاس

امروز صبح مامانی رفته بودم دکتر

دکتر که البته نمیشه گفت کارشناس تغذیه بود

من کمبود وزن داشتم از اول که هنوز نتونستم جبرانش کنم

فعلا ولی این مهم نیست الان مهم شمایی

باید چیزایی بخورم که شما وزن بگیری

البته شما نسبت به سنت وزنت خیلی خوبه

ولی چون قراره زود به دنیا بیای باید نسبت به نی نی های دیگه وزنت بیشتر باشه

باید خوب توپولی بشی که زودی دنیا بیای

البته شانس بد من این دیابت لعنتی پدرمو درآورده

خیلی چیزارو نمیتونم بخورمغمگین

یه سری قرص و مکمل برام نوشته که خریدم

لیدی میل هم گفته بخرم ولی از بعضیا شنیده بودم خوب نیست ترسیدم بخورم

اینم لیست چیزهایی که گفته بخورم

-عدسی (گفت عدسی خیلی عالیه زیاد باید بخورم هم برای کم خونی هم بخاطر پروتئینش)

-پسته و فندق و بادام (کلا مغزها)

-گوشت قرمز گفت فوق العاده اس برای وزنگیری جنین(البته بصورت کبابی باشه خیلی بهتره)

همچنین آبگوشت با ماهیچه ی گوسفندی

-آب یا رب انار هم خوبه

-انگور و موز و خرما وکشمش

بهتر از همشون بستنی و ماءالشعیره که نی نی رو قلمبه میکنه حیف که من نمیتونم بخورم شاکی

شبا هم گفته باید شیر گرم و عسل بخورم

بخاطر یه سری مسائل لبنیات باید خیلی خیلی خیلی زیاد بخورم

یعنی هرروز بیشتر از یک لیتر شیر باید بخورم

مکمل کلسیم هم که قطع کرده بودم دوباره باید بخورم خیلی دقیق و جدی

خوابم هم باید چند برابر کنم چون گفت کم خوابی هم نی نی رو اذیت میکنه

پسرم لطفا با من همکاری کن زود تپل مپل بشو خیال جفتمون راحت بشه بوس

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)