علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

رویای قشنگم

1394/1/14 12:53
نویسنده : مامانی
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

مامانی امروز خیلی حالم خوبه niniweblog.comبعد نماز صبح که خوابیدم  یه خواب قشنگ دیدم

نمیدونی چقدر خوب بود شما به دنیا اومده بودی بغلت کرده بودم سرتو گذاشته بودی رو شونه ام گرمی نفسهاتو رو گردنم حس میکردم حس خیلی خوبی داشتم niniweblog.com

همش باهات حرف میزدم قربون صدقه ات میرفتم  این شکلی بودی تپل و کچلniniweblog.com

یه کس دیگه ای هم بود هی میومد دست میزد به دستات میگفت زینب این لباسش خوب نیست سردشه لباس ضخیم تنش کن

تا حالا اینجوری خوابتو ندیده بودم پسرم انقدر واقعی بود که وقتی بیدار شدم داشتم تو اتاقها دنبال تو میگشتم اصلا حواسم نبود چیکار دارم میکنم تا اینکه شما زحمت کشیدی یه لگد جانانه زدی خواب از سرم پرید حواسم اومد سرجاشخندونک

کاش میشد هرشب اینجوری خوابتو ببینم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)