علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/1/21 12:48
نویسنده : مامانی
66 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق کوچولوی من

امروز یه روز قشنگه

تولد حضرت فاطمه اس

یعنی روز مادر

میدونی پسرم هرچقدرم سنم بره بالا بازم بعضی وقتا که کم میارم دلم میخواد کسی باشه که بغلم کنه که سرمو بذارم رو سینه اش و موهامو نوازش کنه

با اینکه هنوز از دست مامانم ناراحتم هنوز دلگیر و دلخورم ولی امروز خیلی دلم براش تنگ شده بدجوری هواشو کردم

هوای بغلشو

دلم برای بوی مادر تنگ شده

میدونی شایدم من دختر خوبی نبودم

شاید که نه حتما مشکل از من بوده

همه ی مادرا فرشته ان

همشون مهربونن

الان بیشتر از همیشه به مادرم نیاز دارم

خیلی دلم براش تنگ شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)