علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/1/22 3:51
نویسنده : مامانی
50 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

بازم بیخوابی زده به سرم

با اینکه خیلی خسته ام ولی نتونستم بخوابم

قبلا وقتی خوابم نمیبرد انقدر سر جام پهلو به پهلو میشدم تا بالاخره بخوابم

ولی الان شرایطم فرق کرده

نه میتونم به شکم بخوابم نه میتونم راحت پهلو به پهلو بشم طاقبازم که نمیشه خوابید مخصوصا که کمردردم دارم

هردفعه که تکون میخورم بیدار میشم و دوباره خوابیدنم طول میکشه

واسه همین وقتی بیخواب میشم ترجیح میدم بجای موندن تو رختخواب و جنگیدن با خودم بلند شم و سرمو با یه کاری گرم کنم

امشب خواستم دوباره نقاشی بکشم اولش خیلی ذوق داشتم چون عاشق نقاشیم

وسایلمو با کلی سروصدا پیدا کردم که باعث شد مهتابم بیدار بشه

دلش نیومد تنهام بذاره اومد نشست کنارم تا نقاشی کردنمو ببینه

ولی من بازم نتونستم بازم دستم لرزید

هرکاری کردم که جلوی لرزیدن دستمو بگیرم ولی  نشد

همون چندتا خطی هم که کشیدم کج و کوله شد

خیلی خورد تو ذوقم

عصبانی شدم

طبق معمول شروع کردم به بهانه گیری و دعوا

ولی مهتاب هیچی بهم نگفت فقط لبخند میزد

بعدش خودم از کارم شرمنده شدم

ازش خجالت کشیدم که نصف شبی بدون هیچ دلیلی بهش گیر داده بودم

این دفعه ام عصبانی شدم از دست خودم بخاطر ناراحت کردن مهتاب

بعضی وقتا نمیتونم احساساتمو کنترل کنم و این داره برام دردسرساز میشه چون دارم دل اطرافیانمو میشکنم با این کارام

باید یه راه حل اساسی پیدا کنم غمگین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه مامی آبتین
23 فروردین 94 11:51
دوست عزیزم روزتون مبارک خوشحال میشم به وب ما هم سری بزنید منتظرم