علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/2/10 20:14
نویسنده : مامانی
37 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک شیطون

مامانی فکر میکنم خیلی به ورزش کردن علاقه داری

همش بالا پایین میپری تو شکمم

دکتر میگه جات تنگه ولی شما رسما داری ملق میزنی

قربونش برم که انقدر بلاس بوس

بعد از ظهر یهو هوس کیک کردم

تصمیم گرفتم خودم بپزم کلی زحمت کشیدم

وسطشم 10 بار پشیمون شدم

ولی خاله مهتاب نذاشت ولش کنم

و بالاخره تموم شد

ولی مامانی من نتونستم بخورم

بخاطر دیابتم

خوش به حال بقیه شد

اینم عکسش (بهتر از این نتونستم تزیین کنم دیگه ببخشید)

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی حنان(وبلاگ روچک)
11 اردیبهشت 94 22:05
به به مامان زینب چیکارکردیمحشره.خوش به حا نی نی که همچین مامانی داره.مراقب جفتتون باش
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی حنان(وبلاگ روچک)
11 اردیبهشت 94 22:08
مامانی چرا نمینویسی نی نی چندوقتشه.نگران نباش ان شالله با استراحت کردن و دعای مااگرقابل باشیم نی نی به سلامتی میاد بغلت به وقتش