علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/1/19 7:40
نویسنده : مامانی
45 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان صبحت بخیر

مامانی دیشب بالاخره تسلیم شدم و  رفتم دکتر تبم قطع نمیشد اصلا

من فکر میکردم داغ بودن بدنم بخاطر همینه نگو فشارم باز رفته بالا

آخه دیروز یخورده زیاده روی کردم تو خوردن نمک قبلا دکتر بهم گفته بود

نمکو باید حذف کنم ولی من جدی نگرفتم ولی دیشب دیگه تصمیم گرفتم حرف گوش کنم

دیشب خواب دیدم شکمم ترک خورده پسرم

من همه چیو میتونم تحمل کنم بجز این

اصلا از این شوخی ها با من نکنیا

خودت میدونی از روزی که فهمیدم اومدی تو دلم همه ی تلاشمو کردم که شکمم ترک نخوره پس لطفا حواست باشه

جون هرکی دوست داری کاری به کار شکمم و نافم نداشته باش

با تچکر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پارسا
19 فروردین 94 9:18
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت روز زن نامیده شده است. پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه و روز زن بر شما مبارک باد.