علیرضای مامانعلیرضای مامان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
محمدرضای مامان محمدرضای مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

منو جوجه هام

بدون عنوان

1394/1/29 15:0
نویسنده : مامانی
40 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی شیطونم سلام

میدونم میدونی چند روزه حال جفتمون خوب نیست عزیزدلم

بخاطر خودم ناراحت نیستم چون عادت دارم فقط نگران شمام

دوس ندارم اصلا اذیت بشی حتی اندازه سرسوزن

دلم میخواد همیشه حالت خوب باشه و شیطونی کنی

شما عادت داری همیشه صبحا بیشتر ورجه وورجه میکنی

ولی دیروز هرچی منتظر شدم بیشتر برام ناز کردی و تکون نخوردی

انقباضای رحمم هم بیشتر شده بود

هرچی میگذشت حالم بدتر میشد

ولی همش به خودم میگفتم الان خوب میشم

تا اینکه بالاخره مجبور شدم برم بیمارستان

اونجا ضربان قلبت و اینارو چک کردن گفتن خوبه

اما گفتن خانم شما خطر زایمان زودرس داری

از اول بارداریم این ترس لعنتی با منه

میخواستن بستریم کنن ولی گفتم نه

چون فقط دکتر خودمو قبول دارم

دارم میرم پیشش ببینم اون نظرش چیه

پسرم درسته که من همیشه میگم دوس دارم زود بیای پیشم

ولی نه انقدر زود

باور کن اینجا خبری نیست که اینهمه عجله داری بیای بیرون

الان بهترین جا برای شما شکم مامانیه

هنوز خیلی ریزه میزه ای باید بزرگتر بشی بعد بیای به دنیای آدما

کوچولوی ناز نازی ازت خواهش میکنم سفت بچسب بهم انقدرم مامانو نترسون

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)